Sitemap   
ISO 9001:2008 PL DE EN RU ES 21 grudnia, imieniny: Jan, Honorata, Tomasz

W naszej Strefie klienta znajdują się krótkie informacje serwisowe dotyczące rozwiązywania typowych problemów pojawiających się w trakcie użytkowania oprogramowania.

Biblioteki szkolne dodatkowo zapraszamy do odwiedzenia witryny firmy VULCAN, gdzie znajdują się dodatkowe porady dotyczące użytkowania programu MOL Optivum.

Kontakt z serwisem

Wszelkie pytania i uwagi dotyczące użytkowania naszego oprogramowania prosimy zgłaszać przez formularz znajdujący się w Strefie klienta. Specjalny formularz ułatwia podanie wszystkich szczegółów niezbędnych do szybkiego rozwiązywania Państwa problemów. W formularzu nie trzeba także podawać numeru licencji i danych kontaktowych - podaje się je raz, przy rejestracji.

W wypadku kontaktów telefonicznych lub mailowych prosimy o odpowiednie przygotowanie się do kontaktu serwisowego.

Kontakt za pomocą listu elektronicznego powinien zawierać:

  • Nazwę biblioteki, numer licencji, numer wersji programu, imię i nazwisko osoby, z którą pracownik serwisu może się kontaktować w danej sprawie.
  • Dokładny opis problemu związanego z programem.

Kontakt za pomocą rozmowy telefonicznej, ważne jest, by:

  • Zapewnić sobie jednoczesny dostęp do komputera i telefonu.
  • Przed rozpoczęciem rozmowy uruchomić program, z którym związany jest zgłaszany problem.
  • Na początku rozmowy z pracownikiem serwisu podać nazwę biblioteki, numer licencji, swoje imię i nazwisko.
  • Dokładnie opisać problem związany z programem.

 


MOL sp. z o.o., ul. Popiela 26, 81-547 Gdynia; tel: 58 669 80 90, fax: 58 669 80 91; e-mail:

Poprawny CSS! Poprawny XHTML 1.0 Transitional