MOL NET+ to najnowocześniejszy, jedyny w Polsce program dla bibliotek szkolnych w chmurze, wyposażony m.in. w dedykowany mechanizm do finansowego rozliczania darmowych podręczników. Od pojawienia się na rynku został dostarczony już do ponad 1200 szkół i grono użytkowników wciąż dynamicznie rośnie.

O możliwościach programu MOL NET+ oraz jego podstawowych zaletach mogą Państwo przeczytać na poświęconej mu stronie. Chcielibyśmy jednak na żywo przekazać Państwu dodatkowe informacje i przedstawić możliwości jakie niesie za sobą wdrożenie programu w bibliotece szkolnej.

W zawiązku z tym zapraszamy Państwa na bezpłatne, 30-to minutowe webinarium, podczas którego przekonają się Państwo jak wiele może zyskać dyrekcja, biblioteka, szkoła i jej uczniowie z wprowadzenia MOL NET+.

Webinarium poprowadzi Prezes Zarządu MOL Sp. z o.o. - Jacek Gajkiewicz.

Zapraszamy do rejestracji na dogodny dla Państwa termin spotkania:

Termin pierwszy:
25 kwietnia 2017
Zakończone!

 

Termin drugi:
24 maja 2017
Zakończone!

 

Logo MOL NET+

 


MOL sp. z o.o., ul. Śląska 35-37, 81-310 Gdynia; tel: 58 669 80 90, fax: 58 669 80 91; e-mail: